Obsługa firm
Obsługa informatyczna firm odbywa się na zasadzie wykupionego abonamentu w stałych terminach jak i doraźnie poprzez przyjazdy awaryjne "na telefon". Jako jedni z nielicznych używamy oprogramowania do zdalnego serwisu komputerowego, dlatego też w przypadku typowych problemów, klient może liczyć na pomoc w ciągu paru chwil od zgłoszenia awarii! Stałe wizyty specjalistów, którzy rozwiązują bieżące problemy, wspierają Pracowników firmy, pełnią również funkcje prewencyjne czyli przewidują przyszłe zdarzenia - awarie za pomocą odpowiednich narzędzi. Naszym zdaniem podstawą bezpieczeństwa użytkowania sprzętu komputerowego jest zabezpieczenie prewencyjne, czyli przeciwdziałanie i minimalizacja zagrożeń zanim one powstaną.
W ramach prewencyjnego modelu outsourcingu IT, proponujemy następujące kroki:
1. Wstępny audyt - rozpoznanie i przedstawienie możliwości wyeliminowania istniejących zagrożeń, dostosowania sprzętu do indywidualnych potrzeb pracy klienta.
2. Doradztwo w zakresie bezpieczeństwa - sieci oraz zabezpieczeń stacji roboczych, serwerów, poczty email.
3. Stałe wizyty specjalistów w ramach abonamentu - wizyty mogą odbywać się zgodnie z wcześniej ustalonym harmonogramem wizyt, bądź na wezwanie telefoniczne.
Nasi Klienci mogą liczyć na pomoc ze strony serwisantów w siedzibie swojej Firmy lub w razie konieczności wykonania poważniejszej naprawy w naszym punkcie serwisowym. Wykorzystanie nowoczesnej technologii telekomunikacyjnej umożliwia naszym serwisantom również zdalne świadczenie usług (poprzez połączenie internetowe).
W przypadku drobnych awarii dla naszych Klientów dostępne są również bezpłatne konsultacje telefoniczne. Zapewniamy szybki czas reakcji na zgłoszenie serwisowe. Na terenie Kielc nie pobieramy opłat za dojazd. Gwarantujemy najwyższy poziom świadczonych usług i zadowolenie klienta.
Gwarantujemy całkowitą poufność Państwa danych zapisanych na nośnikach elektronicznych z możliwością ich szyfrowania przy użyciu haseł i kluczy dostępnych tylko dla klienta przez co niepowołane osoby nie mają do nich dostępu. Potwierdzeniem umiejętności jest świadectwo uczestnictwa kursu z zakresu „Zarządzania ryzykiem” i certyfikat uczestnictwa kursu z zakresu „Bezpieczeństwo IT i świetle obowiązującego prawa”.
Pracownicy udzielą również pomocy w zakresie utylizacji sprzętu wycofywanego z użytkowania.